Fredag 27 november får vi besök av jazzsångerskan Sinne Eeg och pianisten Jacob Christoffersen som ger konsert på Folkets hus kl. 19.00.

Förutsättningarna för att vi ska kunna genomföra konserten med tanke på covid-19-pandemin är inte de bästa men vi hoppas att de nuvarande skärpta reglerna från Folkhälsomyndigheten ska upphöra att gälla efter 19 november. Vi släpper biljetter till 50 platser. Folkhälsomyndighetens regler om social distans gäller både i entrén och inne i salongen. Om föreställningen blir inställd kommer de som köpt biljett att kunna få pengarna tillbaka via Folkets hus.

Inträde 100 kr för medlemmar i konsertföreningen, 150 kr för icke medlemmar, fritt för ungdomar <20 år

All biljettförsäljning via Folkets Hus webbsida http://www.folketshus-lidkoping.se/ och biljettkassa tel. 0510-21023

För att få medlemsrabatt ska du ange koden "F2020" om du bokar via webben. I biljettkassan visar du medlemskortet.

Fribiljett för ungdom <20 år kan inte hämtas hem via webbsidan utan bara i biljettkassan. Om du vill ta med dig någon som är under 20 år så får du gå till Folkets Hus och hämta ut biljett där. Du kan också boka via webbsidan och sedan hämta ut i biljettkassan på Folkets Hus. Säg då bara till att det gäller ungdom <20 år.

Mer info på http://www.lidkopingskonsertforening.se/kalender/kalender-20201127-sinne-eeg--jacob-christoffersen